Från en cykeltur

Sommarens sista maskros?

Sommarens sista maskros?

Snurrad trumpet, som jag kallar dem

Snurrad trumpet, som jag kallar dem

Lila Dahlia

Lila Dahlia

Det här inlägget postades i Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Från en cykeltur

  1. Maria Fransson skriver:

    emma kära emma. jag tror jag vill ha alla dina foton.i allafall två st:) när jag fått min första riktiga lön dååååååååååå ska de banne mig beställas! o där med basta:)

Kommentera

