ducky duck

I tisdags på juntan började jag på den när filuren (som visade sig vara en anka) och idag blev den klar. Jag har luddat till den efter jag stoppat den men det är nog inte så bra idé, då kan man få med sig stoppning av bara farten. Nästa gång ska jag ludda innan stoppningen åker i. Det blev som sagt en anka med vinterutstyrsel, halsduk, öronmuffar och skor med snörning.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till ducky duck

  1. gittilou skriver:

    wow!! i love it!

  2. Emma Axelsson skriver:

    åh vad skoj!!

  3. Johanna skriver:

    Ah, crazy söt!

  4. Neonsvart skriver:

    haha du är ju en mästare på att göra söta djur! har aldrig känt det behovet sen jag var liten av att jag så hjärtligt vilja ha ett gosedjur… hihi

  5. anita axelsson skriver:

    HURRA!! JAG har fått ankan, såå söööt! Tackar!!

  6. Emma Axelsson skriver:

    hihi, vad bra att den bringar glädje!

  7. Emma Axelsson skriver:

    Tack vad kul Sabina, jag blir så glad! Kanske kommer det en kompis med posten till dig någon gång under våren…hihi

Kommentera

