världsfina brevpapper från syrran Sara

Titta vilka fina brevpapper jag fick av min syster Sara i julklapp, väl värda att visas upp! Spana in de japanska versionerna av Alice i underlandet! Brevpappret med Jack Skellington fick jag för ett par månader sedan. Både jag och min syster föll som furor för Tim Burtons estitik sedan en dag för 100 år sedan när vi fick nys om stop motion-animerade ”The nightmare before christmas”. Just ja, har du inte sett ”The SpongeBob SquarePants Movie” så tycker jag sannerligen att det är på tiden att du gör det.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till världsfina brevpapper från syrran Sara

  1. Elin skriver:

    tjusigt!

    vad kul att vara i den mottagande änden. skickar du mig ett brev någon gång så lovar jag att du får ett egenhändigt pysslat brev tillbaka 🙂

  2. Emma Axelsson skriver:

    Det låter prima det !

Kommentera

