Darling Bobo

Bobo är lite krassig, han har mått illa idag och inte velat äta. Men jag har fått i honom lite mat och hundgodis så det har i allfall slutat knorra i hans mage. Jag tror han har fått kil mellan trampdynorna på en framtassen. Det är en rodnad och lite svullet, men sedan jag klippte bort håret mellan dynorna för att lufta och torka ut har han slickat på tassen något mindre tycker jag. I morgon ringer jag vet. och rådfrågar om vad jag bör göra härnäst. Buhu… jag kan inte låta bli att liksom undra hur han mår och får lite svårt att göra annat som måste göras.

Det här inlägget postades i Vår hund Bobo. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Darling Bobo

  1. Elin skriver:

    mah :/ hoppas sötnöten blir frisk snart.

Kommentera

