Kaka de morot

Jag fick visst smak på morotskaka sedan förra veckan och slog på stort denna fredag med. Nu hittade jag en långpanna att grädda i, det blev prima ballerina om jag ska säga min ärliga mening. Så nu har vi kalast på kakan hela helgen, gött! Den garnerades denna gång med lite kokosflarn som jag tycker så mycket om. Formidabelt med en kopp te till! Receptet är som förra gången från Leilas bok a piece of cake.

Det här inlägget postades i Smick smack. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kaka de morot

  1. Emma J skriver:

    Den var SÅÅÅÅ GOD!!!

Kommentera

