En virkad Kito!

Foto på Kito snodd från Johannas FB

Foto på Kito snodd från Johannas FB

Foto på Kito snodd från Johannas FB

Foto på Kito snodd från Johannas FB

Äntligen är jag färdig med min virkade version av Kito! Nu återstår endast att posta honom till Johanna. Som ”mall” har jag använt Johannas bilder på Kito som hon föreslog. Jag har sedan så att säga stiliserat hans teckning efter bästa förmåga. Slutligen idag fick han en halsduk med, som så många andra av mina virkade alster. Kanske jag ska ge mig på att virka en Bobo med? Men då gäller det att få till skägget som är ett av hans viktigaste drag. Den virkade Kito kommer bytas mot en förtjusande molnmobil tillverkad av Johanna, skoj!!!

Det här inlägget postades i Gjort för hand, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En virkad Kito!

  1. anita axelsson skriver:

    Som vanligt blir det såå fiint det du virkar!! Hurra!!

  2. gittilou skriver:

    aaaaw! det sötaste jag sett!! både mamma och mormor har varit här och beundrat, mamma är helt eld & lågor: ”får den sitta här på hyllan?!” dvs: kito-hyllan i vitrinskåpet.. top notch-hyllan 😉 åååh jag är jätteglad! skall maila adressen sen så får du maila din så får du din molnmobil till veckan också!

    KRAM!!!!

    • Emma Axelsson skriver:

      Hihihi vad skoj att du mamma och mormor tycker om honom!! WOW vilken ära att den ska få sitta på kito-hyllan! Hurra hurra! Yes låt oss maila adresser! ska bli dunderskoj att se molnmobilen!!
      kram!

  3. Elin skriver:

    åh vad fint! den är på pricken lik kito! hade du virkat dit en söndertuggad goseråtta så hade det vart helt omöjligt att se vem som var vem 🙂

    du är så duktig.

Kommentera

