Kalasfina kaffekoppar

Under en loppistur för ett par år sedan kom jag över sex koppar+fat, precis när jag nappat tag i dem såg jag besvikelsen hos en kvinna en bit bort. Tur för mig att det inte var ombytta roller!Jag har inte sett så ”glada” kaffekoppar sedan dess, minns inte vad de kostade vilket förmodligen innebär att de inte var dyra. Kopparna är riktigt små så man får ta många påtårar! Jepp, jag hade bara lust att skryta lite med mina koppar, och nu var det gjort.

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kalasfina kaffekoppar

  1. gittilou skriver:

    de är superfina! vad har de för märke?!

    • Emma Axelsson skriver:

      Hehe ja det är en smetig ”stämpel” men så vitt jag kan se står det ungefär :”Rheinplatz, Harsporzellan Germany”

  2. Fina! Ja, ibland vill man bara visa upp sina fynd/ saker man har som inga andra har. haha!Jag är likadan

    http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera

