Gördis och Yoshi!

Foto på Gördis snott från Elins blogg

Foto på Gördis snott från Elins blogg

Foto på Yoshi snodd från Marias FB

Foto på Yoshi snodd från Marias FB

Det kommer att bli två till byten! Elin har en fluffig och fin kanin som heter Gördis som hon bad mig göra en virkad version av, bytt mot ett collage engenhändigt skapat av den samma. Också Maria ville byta till sig en virkad version av sin ulliga hund mot något hon tillverkat själv. Utmärkt! Här ”konsthantverks”- nätverkas det på hög nivå kära ladys and gents. Känns himla skoj! Än sålänge har jag virkat gördis kropp, men nu börjar garnet ta slut så jag måste köpa mera innan hon kan färdigställas. Jag återkommer givetvis med bilder und so later on.

Elin har en blogg : http://elinutten.blogspot.com/
Maria har en butik: http://unikinu.com/

Det här inlägget postades i Animaler, Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Gördis och Yoshi!

  1. Oh, skulle också vilja ha en fin virkad gjre.. problemet är bara att jag inte har nåt husdjur eller annat att avbilda. Hmm.. kanske en liten sushi-virkning?

    http://sakuradesu.blogg.se/

  2. Elin skriver:

    åh! det ska bli så spännande 🙂 kul att du ska göra yoshi också. jag älskar nätverkandet ❤

    • Emma Axelsson skriver:

      Ja hihi, vi är alla crazy i våra djur och andra djur! YES det är as-skoj med nätverkande oss pysslingar emellan!

  3. gittilou skriver:

    ja vad roligt att det blev mer byten, det är ju en jättebra grej!

Kommentera

