Molnmobil!

Foto från Johannas blogg

Foto från Johannas blogg

Foto från Johannas blogg

Foto från Johannas blogg

Vad skådar mitt norra öga!? JO det ska jag förtälja kära vänner och bekanta, – en molmobil! Denna tjusiga egendesignade mobil har Johanna tillverkat till mig! Hurra vad roligt, jag blir fnissig, Jättefin ! Jag i detta nu börjat klura på var jag ska hänga den! Den virkade Kito ligger från och med i dag välförpackad i postsäcken på väg till henne.

Johanna har en blogg: http://gittilou.blogg.se/index.html

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Molnmobil!

  1. gittilou skriver:

    jag fick min lilla kito idag! den är helt fabulous! tåls att sägas tusen gånger.. jättestort tack! alla är jätteimpade. din mobil ligger i postsäcken den med! kraaaam

  2. Emma Axelsson skriver:

    Åh vad skoj att han är framme!! Ja himla rolig grej med våra byte, All thanks to you!

Kommentera

