Molnmobilen har kommit!

Nu har den fina molnmobilen som Johanna tillverkat i utbyte mot en virkad Kito kommit! Jättefin alltså! Finfina färgval och former. Jag flinar som ett litet barn när jag ser den. Med det samma satte jag upp den i vårt köksfönster. Nu har vi garanterat det trevligaste köksfönstret i huset, jag gick förbi och kollade på mobilen utifrån tillsammans med Bobo. Så himla lyxigt att den är liksom ”custom-made”. TACK Johanna (http://gittilou.blogg.se/)!

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Molnmobilen har kommit!

  1. Elin skriver:

    jättetjösigt! *avis*

  2. Elin skriver:

    och ja, väl bytt, kanske man säger. troligtvis blev du görglad över paketet också, tjusigt inslaget å alles.

  3. gittilou skriver:

    jag blir så glad att den blev uppskattad, kändes som en molnmobil var futtig i jämförelse med fantastiska virkade kito (att man ska tvivla så på sig själv.. eller på sin molnmobil) men då är vi liksom lika glada över bytet – finemang! sen är det ju förträffligt vad bra den passar i ert köksfönster, både färgerna och formerna!

    tack för ett finfint närverkande 🙂 ❤

    • Emma Axelsson skriver:

      Bra att dina tvivel är bortblåsta, för I love my molnmobil! Ja tack detsamma! Kanske kan vi komma på något nytt att nätverka kring tillsammans med Karlsson ?

  4. gittilou skriver:

    hurra 🙂 det tycker jag, vad tycker karlsson?!

Kommentera

