59 buktetter

Jag hittade den här boken 59 buketter från min trädgård och lite till på bokrean för 99:- riksdaler, det var den värd. Denise Grünstein har fotat sina egenkomponerade buketter. Man får också läsa ”dagboksanteckningar” om blommorna hon fotar. Alltså, jag dör vad vackra växter och blommor. Längtan till sommar och natur kom som ett brev på posten.

Det här inlägget postades i Böcker. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 59 buktetter

  1. men varför 56 buketter i rubriken? (eller var det bara lite fel kanske…) annars är jag nyfiken!

    http://sakuradesu.blogg.se/

  2. Emma Axelsson skriver:

    haha ja det har du rätt i, jag skrev fel 🙂 ska ändra, bra att du såg 😉

  3. Bea skriver:

    Ser fram emot att se dina stilleben, tror det kommer bli grymt! Vilken fin blogg du har! Kram från Bea

    • Emma Axelsson skriver:

      Tack vad glad jag blir! Yes det blir nog ett par stilleben när vårens knoppar börjar slå ut!

  4. Lina A skriver:

    Hurra för stilleben frigjorda från citrus i motjust med rörelse i bilden und så vidare. Längtan till landet!

Kommentera

