Lite pryttlar

Tänk att jag tycker så mycket om sådana här detaljer, ett fint frimärke med en barnboksillustation på, gulliga plåster i fin plåtburk, penna med flera färger (som jag fick av min syster Sara) eller ett mini-russinpaktet med Hello Kitty på (som jag fick av min syster Lina ). Snasiga vardag-plingare!

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Lite pryttlar

  1. Lina A skriver:

    Wow gillar frimärkena! Utmärkt sätt att sprida mini-konst till en större publik 🙂

  2. gittilou skriver:

    ja visst är de underbara de där små attiraljerna man inte riktigt kan leva utan? din sara är ju dessutom grymt bra på att nosa fram sånt där småplock, ni har det nog i blodet!

    • Emma Axelsson skriver:

      precis, det är fasen lite roligare om man har små pryttlar som plingar till lite här och var
      haha ja hon är sannerligen detaljernas drottning syrran! Kanske är det the Axelsson-way helt enkelt ? 🙂

Kommentera

