Ett rött paket -till mig!

När jag kom hem från min överkörningstur idag välkommnade ett tjusigt rött paket mig innanför dörren! Vad hittar vi väl om inte två superfina kollage från Elin (http://elinutten.blogspot.com/) som klippt och klistat samman de här två fina bilderna. Glassen ingår i tema sötsaker, så himla fint med björnen, inköpslistade sötsaker pasteller och skumströssel! Dessutom fäller björnen en tår, naaaw! Det andra kollaget har jag bytt till mig, kollage emot vikat husdjur. Jättefint detta kollage med räv & uggla, pastell och skumbokstav (mycket uppskattad kombo!), de två kollagen passar bara tillsammans men står pall på egen hand likväl skulle jag vilja säga. Tack Elin! Fint och skoj som bara den!

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ett rött paket -till mig!

  1. Elin skriver:

    hurra vad kul att du gillart! även jag blev mycket nöjd 🙂 ska bli spännande att fortsätta byta på teman.

Kommentera

