Pyssliga prylar och två tekakor


I dag klev jag in på panduro, ut kom jag med klistermärken till post jag skickar till nära och kära, gnuggis bokstäver, minimala tårtpapper (?), tricotygresma att virka med och ett häfte färglada och mönstrade papperark. Ett par till promarkers blev det också men de är inte med på fotot. Åh, de har växt på mig de dära pennorna ska jag säga er! Om inte så länge ska jag ge er ett till smakprov på mitt knackiga teckande!
Dessutom får ni beskåda dagens frukost, det känns nästan lite busigt att äta vitt bröd i dagens vetebrödsskeptiska samhälle hihi….

Det här inlägget postades i Gjort för hand, Smick smack. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pyssliga prylar och två tekakor

  1. anita axelsson skriver:

    Fina grejer från Panduro! Ja man törs knappt visa att man gillar vitt bröd..

  2. Oh, på REA också? Ska kanske ta mig dit, var ett tag sen jag var på Panduro. Kul att du gillar promarkers- alla verkar använda dem. Har inte provat själv, men blir mer och mer sugen. Är de inte lite dyra?

    • Emma Axelsson skriver:

      Ja men I know, det var av en slump som jag frågade Sabina vad hon använde för pennor och så testade jag själv. jo du, de är allt lite dyra… men efter att ha provat ville jag ha ett par färger till. blir tjusigt att kombinera med pennor som har andra egenskaper. Jag är lite efter i promarkers-hypen haha… bättre sent än aldrig 😉

Kommentera

