Dra på trissor, Axelsson bakar!

Nu ni, här händer det grejer! Jag har ställt mig och svängt ihop en kladdkaka idag! Svängt ihop, det låter väl världsvant? Nåja, det var inte särskilt avancerat, men om man inte drar på sig förklädet så värt ofta så kan man bli stolt över en enkel kladdkaka minsann. Visst blir ni läskade?

Det här inlägget postades i Smick smack. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dra på trissor, Axelsson bakar!

  1. carinsofia skriver:

    Jag gjorde också en kladdkaka, fast igår! Hade i en näve blåbär eller två i smeten, blev faktiskt riktigt bra med lite vaniljglass till. 🙂

  2. Emma Axelsson skriver:

    ouh! Blåbär ey! Det kan jag tro blev fint för smaklökarna 😀 Nästa gång ska jag med köra i något extra!

  3. Elin skriver:

    ser smarrigt ut! haha jag är likadan, skryter över minsta sockerkaka 🙂 så fortsätt, allt är en bedrift.

  4. Gott gott! Ska själv bli bjuden på glutenfri kladdkaka idag, och utan att lyfta ett finger själv. Blir nog att bjuda igen snart.. då får jag öva upp mina bake-skills.

Kommentera

