Kollosalt ljuvliga små sötnosar


Jag fick en urtjusig förpackning fullproppad med mini-macaroons i alla möjliga smaker av Martin när han kom hem från sin jobbresa. De var utsökta och helt galet fina, jag stoppade i mig ett gäng med det samma, njöt av varenda litet nibbel. Mandelmarängen i sig är inte smakmässigt så storslagen, dock en riktigt fin konsistens mjuk och spröd, men oj -ögat får sitt kan man minst sagt säga! Hemligheten är naturligtvis fyllningen i mitten. Smackeri smackera hurra!

Det här inlägget postades i Smick smack. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kollosalt ljuvliga små sötnosar

  1. gittilou skriver:

    bra martin! 😀

  2. Martin skriver:

    Tackar!

  3. Gott! Åt en på min födelsedag, men av dem jag testat tycker jag ibland att fyllningen blir lite mäktig och att mandelkakan är det göttaste. (de var dock mycket större än dessa sötingar)

Kommentera

