Massvis med påskafton

Detta har varit en fullspäckad dag må ni tro! Påsklunch hos Martins farmor, vilket bland annat innebar god mat och schwartzwaldtårta, frisbee-lek med Bobo på baksidan av huset och en goig nyfiken grannhund. Sedan tog vi oss till mamma för att strax stoppa i oss ännu mera mat och fira av syrran Sara som fyller 35 år idag! Grattis och hurra för min fina syster Sara! Mamma hade gjort värsta fina påskdukningen med blomsterarrangemang. Jag stod för efterrätten, morotskaka med en touch av pastellrosa. Just ja, den virkade lilla gula grejen ska föreställa en påskhare, jag knåpade ihop till mamma som en påskpresent för skoj skull. Kvällen har avslutats med ett parti ”Retro”, trött och nöjd ska jag nu krypa till kojs!

(PS. Martin har tagit fotona på mig och grannhunden)

Det här inlägget postades i Samkväm. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Massvis med påskafton

  1. Elin skriver:

    Vilken fin påskbildskavalkad! Vad du kan axelsson

  2. Emma Axelsson skriver:

    Åh tack Elin! 🙂 och tack för senast!

  3. gittilou skriver:

    fint fint fint fint! och guvasnygg du är! plus snygg + god mat och dukning och allt sånt.

  4. Lina A skriver:

    Underbart fotat och roligt var det!

  5. anita axelsson skriver:

    Fiiiina bilder Emma!! Och en mycket trevlig afton med alla!

  6. Ellen skriver:

    Du gör dig ju lika bra framför kameran som bakom! Wowsa!

  7. svartrandig skriver:

    underbart fina kort som fick mig att bli helt tårögd!

Kommentera

