Fina kamrater minsann


Nyss kom jag hem från en träff med Sabina och Emma, två himla fina damer ska jag säga er. Sabina och jag har pluggat på diverse konstskolor tillsammans, hon är en fena på att teckna balla samhällskritiska serier. Dessutom ser hon också otroligt frän ut tycker jag. Alltid lyckas hon rota fram apsnygga kläder på loppisar och secondhand för en ringa summa, mad skills! Man blir liksom pepp av hennes färgstarka uppenbarelse och närhet till skratt. Vi åt lunch på Stadsträdgården och sedan huttrade vi i parken en stund, allt under intensivt samtalande om viktiga saker. Bobo gnagde på en pinne i godan ro. Gött i bött I tell you. (för att det inte ska bli lovordsöverdos får Emma sin beskärda del i ett annat inlägg!)

Det här inlägget postades i Samkväm. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fina kamrater minsann

  1. Elin skriver:

    fina damer minsann.. bobo med, fast herre då. förstår int ehur hon gör, hon klär i allt den männskan! 😀

  2. emma j skriver:

    WORD angående Sab(f)ina och Emma, du är så duktig på att ge mig lovord ändå så jag känner mig som million dollar även utan inläggspraise! 🙂

  3. Bra teckning skriver:

    Ni anar inte hur glad jag blir när jag ser detta!! Ni är så jävla bra så att det kvittrar i magen! KRAM

Kommentera

