Oh mama!

När jag fick se alla dessa tulpaner på min lunchpromenad med Bobo blev jag svag i knäna, kära nån vilken visuell upplevelse, utan förvarning! Jag fick fotofnatt och kunde knappt slita mig från dem. När solen tittade fram under ett par sekunder strålade tulpanerna som små lyktor och jag var nära på att börja grina av allt det vackra. Jag lär återvända dit inom en snar framtid.

Det här inlägget postades i Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Oh mama!

  1. pippilotta skriver:

    men shit! jag fattar…det ser ut som om det brinner i dom mest härliga färger. man blir lite knäsvag här bakom skärmen också:)

  2. anita axelsson skriver:

    Så vackert! Vilken tur att du hade kameran med dig.

  3. Lina A skriver:

    Dagens ord: fotofnatt 😀
    Väldans fint Emerson.

Kommentera

