Long time no virkning

Jag var på junta i går hos Carin hon hade tillagat en krämig och helt fantastisk Quorn Alfredo som intogs med färsk pasta, champinjoner och sallad. Jag åt så jag åt haha…oj oj! Nu var det ett tag sedan jag virkade, kanske 1,5 månad? Hur som helst var det kul att påbörja en liten krabat, mina senaste virkningar har ju varit korgar as you know. Så det var sannerligen på tiden med en rosa kompis! Ska visa er slutresultatet längre fram.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Long time no virkning

  1. pippilotta skriver:

    ser lovande ut, spännande!

Kommentera

