Teckning: Räven sover

Min senaste teckning, en räv i tusch. Fick lust att teckna ytterligare ett sovande djur. Jag har tittat på ett foto av en sovande räv för att få lite koll på räv-looken. Kanske blir det fler sovande djur?

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Teckning: Räven sover

  1. gittilou skriver:

    gud vad fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag älskar den!

  2. Emma Axelsson skriver:

    Oh vad glad jag blir Johanna! Tack och bock!

  3. Oh, vilken mysigt! Jättefin, Emma!

  4. Elin skriver:

    jag älskar den jag med! du måste ju börja sälja dina fina saker emma. kanske ska vi ha en gemensam shop till ditt, mitt och gittans projekt? 🙂 vi snackade lite omet nämlisch.

  5. Bra teckning skriver:

    Du är så himla duktig! ja varför inte starta nått tillsammans! va fan… vi är ju duktiga allihopa! det är roligt om vi kan starta någon slags illustrationsbyrå eller nåe!

  6. Elin skriver:

    bra ide sabina!

  7. Angie skriver:

    Åh va fin bild! Jag köper gärna dina grejer!!

  8. Lina A skriver:

    Vi här på hagagatan undrar om man får lägga ett bud på den sovande räven? Peter undrar också om du kan beskriva hur du får till pälsen mer i detalj…

  9. astrid skriver:

    Jaaaaaa jättefin emma!

  10. Maja skriver:

    Hej! Jag tycker du är superduktig och har en fråga till dig! Dock hittar jag ingen mailadress så det vore himla snällt om du kunde maila mig på min adress!

Kommentera

