Den sötaste gojan!

Jag rev runt i en av mina lådor och fick se mina fina papegojor! Ni förstår, när jag och Martin var ny-ihop tappade jag ena gojan och blev lite ledsen över det. Men så en dag överraskar Martin mig med en ny goja han har tillverkat i sin farfars verkstad (kolla värsta bra färgval och allt)!! Martin hade smugit med sig det exemplaret som fanns kvar och använt som förlaga till den nya made out of love-gojan! Naw! Det är så gullig gest att jag blir gladfnisskär än idag!

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Den sötaste gojan!

  1. Elin skriver:

    vad rart 🙂 och vicken talang han har sen! 🙂

  2. Emma Axelsson skriver:

    Ja värsta fina! 😀

Kommentera

