Ett paket från Thailand med en liten fining


Nyss var jag på ICA och hämtade mitt paket innehållande en handgjord papirmache-Totoro skickad från Thailand, hurra för att den kom fram ”hel och ren”! Shopen jag köpte den ifrån påstod att den var en ” Model from Studio Ghibli anime ”My Neighbor TOTORO” oavsett om det stämmer eller inte så älskar jag den!

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ett paket från Thailand med en liten fining

  1. Bra teckning skriver:

    jaaaa:) totoro!

  2. Jag dör! Ge mig! Hur mycket fick du ge för denna underbara skapelse?

  3. pippilotta skriver:

    I love totoro!

  4. Elin skriver:

    avundsjuk ab!

Kommentera

