Vild orkester

Oj oj, det finns så många som gör så mycket granna grejor att jag blir helt blown away alltså, av en slump hamnade jag på denna grafiska designer sida och föll som en fura för den vilda orkstern! Kanske knycker den idén, med musikaliska djur!

Det här inlägget postades i Konst illustration foto. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vild orkester

  1. pippilotta skriver:

    det ser jag fram emot att se! bilden får mig att tänka på orkestern i vit katt svart katt. har du sett den filmen? om inte, gör det! den är galet bra tycker jag, med betoning på galet 😉

Kommentera

