Jag fick mammipost


Min mamma är himla bra på att skicka iväg ett par rader lite sådär hipp som happ utan att det ska behöva vara födelsedag eller så, det är så himla skoj att få ett kort! Jag sparar alla kort jag får i en låda med namnet inkommande vykort/brev Med kortet jag fick från mamma i dag kom hennes schema (jag skriver alltid in det i kalendern förstår ni) och en slant till pennor eller något annat skoj! Den pengen åkte direkt ner i Barababössan, där i ligger nämligen semesterkassan och skramlar. Tack bästa mamma!

Det här inlägget postades i Samkväm. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag fick mammipost

  1. Oh, vilket mys! Härligt att ni spar semesterkassan i en barbabössa.. superkawaii!

  2. anita axelsson skriver:

    Varsågod min goa Emma! Kram-kram.

  3. pippilotta skriver:

    det var sannerligen post i världsklass! vilket fint frimärke också.
    ps. jag går in i blog-skugga (Kina) nu så att du inte tror att jag glömt av dig. ses på onsdag då kanske 🙂
    tänk va mycket fint det kommer att finnas för mig att se här då. spännande! hej hej

    • Emma Axelsson skriver:

      Ja det är det absolut, post i världsklass! Ja jädrar anamma vad häftigt att du är i Kina alltså! Ser fram emot att läsa mer om din vistelse! Hej hej sålänge 🙂

  4. gittilou skriver:

    mammor alltså, så himla bra!

Kommentera

