Vi har blivit med sommarstuga


Som ni vet har vi nu vår alldeles egna sommarstuga! Både jag och Martin har liksom haft varsitt fånigt flin på mun, löjligt glada och fnissiga över att vi har vårt eget ställe, hurra! På tisdag kommer de gamla ägarna att hämta med sig prylar som de inte vill lämna, efter det är det helt upp till oss hur vi vill att stället ska se ut (därför håller jag på interiörbilder ett tag till). Med köpet följer också trädgårdsredskap och annat bra-att-ha vilket är great, ett slags återvinning och bra för plånboken i ett. Idag har vi rensat i lannet jädrar anamma, ogräset hade tagit över med buller och bong vilket vi började åtgärda som en liten smygstart. Det var apskoj att stå där med baken i vädret och rensa ogräs minsann, både två var stenkoncentrerade på att rensa och sålla jorden fin och ren. Ett dopp med tån i forsen hann vi med också, som ni ser hittade jag en pinne vilken jag poserar med haha. I morgon far vi tillbaka och rensar klart, förmodligen kommer jag blogga om stugeriet en hel del nu när det är så fresh för mig hoppas att ni inte blir uttråkade! Tjingeling

Det här inlägget postades i Sommarstugan. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Vi har blivit med sommarstuga

  1. gittilou skriver:

    vi blir inte uttråkade! mer mer mer mer! 😀 så himla roligt.

  2. Gudars så härligt, Emma! Måste få höra mer om detta ju.

  3. Bra teckning skriver:

    Fyfasiken va kul!!!!!! åh vad glad jag blir för eran skull! är nästan lite avis trr jag, men ser mycket fram emot att höra om eran stuga!!! kram

  4. pippilotta skriver:

    vilket drömställe! och va kul det skall bli att följa med in 😉

    • Emma Axelsson skriver:

      Ja det är det banne mej, inomhus ser det för tillfället ut lite som hej kom och hjälp mig inredningsmässigt, men det ska mest bli skoj att fixa/slänga.

  5. Elin skriver:

    gawd nej, mera mer! hörde att det var uppe vid forsen. snajsigt och bra beläget. kanske får man ålägga en visit här i sommar 🙂

  6. AnnaPanna skriver:

    Åhh Lyxigt!! Grattis till stugan 🙂

  7. maria skriver:

    åhhh vad mysigt! hoppas man får komma o hälsa på i sommar!kram

Kommentera

