Fan va fint


Med risk för att låta löjlig, men fan va fint vi har det i stugan. Pipisar kvittar, forsen brusar och smultron växer längs grusvägens kant. Idag har jag rensat klart i lannet. I går tryckte jag ner lite luktärt (det är de som ligger i vattnet) här och var i blomsterrabatten. Jag kör som ni vet på testing-testing-metoden, blir mer spännande så. I ärligheten namn tänker jag att denna sommar är en slags läroperiod, att nästa sommar kommer vi haja lite mer hur livet på landet fungerar vad gäller att så sina egna primörer och underhålla rabatter och allt annat som hör sommarstugan till.

Det här inlägget postades i Sommarstugan. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fan va fint

  1. anita axelsson skriver:

    Det är absolut inte löjligt! Det ÄR fint vid eran stuga, både inne o ute! Mysigt!

  2. Tokyo - Love skriver:

    Härligt med ett alldeles eget ställe! Jag är så avis

Kommentera

