Skogen


Här är en bild på skogen ovanför stugan, fotad från båten. Jag har inte tagit någon promenad i skogen ännu, men jag planerar att dra på mig stövlarna och se efter hur den ser ut från insidan. Lite läskigt, men mest spännande.

Det här inlägget postades i Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skogen

  1. elin skriver:

    åh, en upptäcktsfärd! så roligt! men jag kan förstå vad du menar med läskig.. skogen där nere är ganska mäktig och ser lite läskig ut. men med bobosällskap ska det nog inte vara något problem! 🙂

    kanske hittar ni lite skogsguld?

  2. Emma Axelsson skriver:

    Jamen visst jag skall upptäcka lite runt i kring stugan tänkte jag, ja skogen är en mäktig plats. man vill ju inte villa bort sig i den liksom. Yes en liten Bobo som skuttar runt ska nog råda bot på läskeriet. Ja det vore väl fint om man fann sig ett par guldklimpar, vi hittade faktiskt lite kantarell vi vägkanten som hamnade på mackan. Smack!

Kommentera

