Teckning:Unge på upptäcksfärd


Jag råkade fota av teckningen med helt galna färginställningar i kameran, men sen tog batterierna slut, jag hann inte fota om den. Så jag visar er teckningen i fel färg, pappret är alltså inte blågrönt i verkligheten utan vitt som vanligt. Den här pappret är lite mindre än vanligt, många teckningar är i A3 vissa i A4 men den här äro ännu mindre. Mitt stora block ligger i stugan så jag fick hålla till godo med ett mindre format. Man borde kanske växla papperstorlek oftare?

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Teckning:Unge på upptäcksfärd

  1. Elin skriver:

    Åh så fin 🙂

  2. anita axelsson skriver:

    Så söt! Vetja vart hon är på väg?

  3. neonsvart skriver:

    Ha ha hon ser så nöjd och bestämd ut! sjukt fin illustration 🙂

  4. Ann Gråberg skriver:

    Ja hon ser målmedveten ut! 🙂

  5. Frida skriver:

    Denna är så sjukt fin!!!

  6. Emma Axelsson skriver:

    Tack ALLA för era fina kommetarer! Hurrah ni gör mig så glá!

Kommentera

