Muggoman

Jag är lite av en muggoman, jag diggar muggar. Mugg, är också en skoj ord. Nåväl, ta och spana in de här förtjusande muggarna från serien Some British birds, med illustrationer av Edwyn Collins. För egen del föll jag som en fura. (Hint hint…)Fint va? På tal om muggar/koppar, muggsäsongens mest hektiska tid äro nu kommen! Nu börjar ju höstmysets era, jag är inte mycket för mörker generellt, men hinkvis med te att avnjuta tillsammans med nybakt av något slag är extra gott när höstmörkret tar över (som den romantiker jag är). De brittiska fåglarna på fat och kopp/mugg hittar man här, där också bilderna kommer ifrån.

PS: Utmärkt att jag fick så snabb respons på min torka, nu känns det genast bättre! Maria, Elin och Johanna föreslog en massa bra, tack ska ni ha!

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Muggoman

  1. elin skriver:

    himla fint! 🙂

    och ännu mer fint att kunna hjälpa! 🙂

  2. Tjusiga, oj oj. Ja vad mysigt det känns.. men idag hade vi spöregn i Göteborg och då känndes det mindre mysigt.

Kommentera

