Jag hittade en shop med fina grejor

Jag hittade nyss en sida som passade mig like a glove här! Bland annat de här grejorna skulle jag icket tacka nej till.
Te för tvåMuggTeTygväska. Jag får ett stark ha-begär!

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag hittade en shop med fina grejor

  1. gittilou skriver:

    du utlöste ha-begär här också, muggen får mig att vilja hoppa in i datorn och ta den! tänk om det gick..

  2. Fint! Gillar pandakannan. Jag har en sån te-burk, men med körsbärste. Godaste nånsin!

    Emma, glöm inte att vara med i utlottningen av sushiboken på min blogg, här: http://sakuradesu.blogg.se/2011/september/tavla-om-sushi-bok.html

  3. MangAnime skriver:

    Temuggen/kannan var ju underbar!

Kommentera

