Nej nu kör vi lite inspirationsmapp tycker jag

Jag är som ni vet inte kurrant, det tär på mitt humör. Hosteri, snor och framförallt du obehagliga illamående -vik hädan! Därför tänkte jag att det vore på sin plats med lite inspirationsmapp för en humörshöjning! Som vanligt är det inte flicka i filmen som skrivit brevet (det är alltså inte mina bilder).

Det här inlägget postades i Konst illustration foto. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Nej nu kör vi lite inspirationsmapp tycker jag

  1. Bra teckning skriver:

    åh tack för inspirationen! vart hittar du alla fina bilder?

  2. gittilou skriver:

    HERREGUD! dööööööööööööööööööööööööööööör en väldigt behaglig död. kastrullerna!! filtfigurerna!!!!!!!!!!!!!!!!!

    och sen hoppas jag du blir HELT frisk snart, illamående är så sjukt hemskt och jobbigt. min värsta sjuka. en annan låg ju för övrigt också på toan och ropade på ulrik inatt, vårdar min mage ömt med nyponsoppa idag..

    • Emma Axelsson skriver:

      Fanks! Det är min värsta sjuka med, hoppas att din arma mage har lugnat ner sig. Jag har med en nyponsoppa för magstackaren.

  3. Rebecca skriver:

    Vilken UNDERBAR inspirationsmapp! Jag dör! (precis som Gittan) De små katt-hundarna? i kopparna? Är det bröd? Jesus Amalia!

  4. Ja, de kastrullerna har jag sett förut. Supersöta! Gillar den fina franska abc-affischen också.

Kommentera

