Teckning: Sockerbagare

Jag tog och tecknade igår sittliggandes i sängen när jag ville komma på andra tankar. Den här sockerbagaren kom till under ett par timmar av illamående och sockerdricka-drickande. Han bjuder fågeln på kringla! I morgon planerar jag att återgå till praktiken, hoppas det går väl och att jag inte bär med mig någon smitta.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Teckning: Sockerbagare

  1. elin skriver:

    jättefin bagare emma!

    skönt å höra att du är på bättringsvägen också 🙂

  2. Rebecca skriver:

    Vad den är söt! Jag är sockerbagare till yrket! Det skulle kunna vara jag på jobbet när jag har håret upprullat i bagarmössan 😉

    • Emma Axelsson skriver:

      Tack vad kul att du tycker det! Wow är du sockerbagare själv, det måste vara hur kul som helst!

  3. anita axelsson skriver:

    Fin sockerbagare och så gillar jag påsarna med kanelbullar?

  4. Ååååh, vad SÖT! Jag älskar honom! Han skulle ha en egen barnbok, tycker du inte? 😉

Kommentera

