Premiär med ny kamera i Ånnaboda

Jag har investerat i en för mig ny kamera, den är begagnad (man är ju inte miljonär). Under flera år har jag använt pappas digitala systemkamera, den har tjänat mig väl och varit mycket viktig för mig. Flera gånger har jag känt att jag inte vetat vad jag skulle göra om jag inte hade kameran. Så kan det vara. Nu kommer Martin ta över den medan jag går över till en nyare version av den variant av kamera, på så sätt kan jag fortsätta använda mina objektiv. Det hade blivit ett jäkla meck att byta märke det var jag inte sugen på. Jag tog med min nya juvel till Ånnaboda (friluftsområde) igår för lite premiär testning när jag var där med ”jobbet”/praktiken!

Det låg en tät dimma över hela stället när vi kom fram. Jag fascineras as you know av dimma så mig brydde det inte det minsta att man inte såg sjön som vanligt. Vi gick tipspromenad, tävlade i 3-kamp, värmde oss vid en fin liten kamin och åt grillad korv och burgare. Min spegelbild Kamineld Blött trä. Den nya kameran har flera funktioner som inte fanns på min gamla kamera så det kommer nog bli en hel del testing testing kan jag tro. Dessutom ska jag nog försöka mig på att läsa manualen för en gång skull. Roligt med ny kamera hur som helst! Hihihi!!

Det här inlägget postades i Prylar, Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Premiär med ny kamera i Ånnaboda

  1. anita axelsson skriver:

    Men vad kul med en ny kamera! Och bilderna med nya kameran är jättefina. De ser ut att passa in en sagobok om tomtar o troll.

  2. Emma Axelsson skriver:

    Hihi ja det är minsann sagofeeling på dimma och skog! Det håller jag med om! Ja det känns himla skoj med en ny kamera, kram!

  3. Oh så härligt! Har varit väldigt sugen på att uppgradera själv men inte haft inkomst.. vad är det för en kamera?

Kommentera

