Teckna, det är fan bra skit

Har ni tänkt på att ibland rusar tiden och vardagen på så fort att man liksom inte hinner med! Sedan jag började på praktiken har det tyvärr inte blivit värst mycket tecknat. Men i dag fick jag äntligen tid och lust att tecka! Lusten försvinner ju så nedra fort när man känner sig som en trött hösäck, i alla fall för mig. Det är så skoj att man upptäcker varje gång hur kul det är, just fan, det här är ju latjo! Liksom. Då och då känner jag i smyg något som säger mig att det är ju det här jag ska göra i livet 4real. Vad fan väntar jag på liksom. Att bli modig kanske? Här är en detalj från teckningen jag ”jobbar” med nu: 

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Teckna, det är fan bra skit

  1. elin skriver:

    ohja! heja! kunde inte instämma med rubriken bättre.

Kommentera

