Frusna detaljer

Igår passade jag på att ta en kort, men härlig promenad i det vackra vädret. Det är framför allt när jag är ute på egen hand som detaljerna blir tydliga. Jag behöver mina kravlösa stunder ute med kameran, nu när mörkret lägger sig tidigt och jag är på praktik finns inga soltimmar kvar när jag kommer hem. Då blir helgerna extra viktiga. 

Det här inlägget postades i Gjort för hand, Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Frusna detaljer

  1. Nääe va fint. Supergillar de två nedersta bilderna!

  2. va, kom inte min kommentar upp här? tycker de två sista bilderna är riktigt smärtsamt vackra!

Kommentera

