Gles men fin


Vi har en gran! Det är min första egna gran ever kan jag få lov att berätta. Martin har tagit med sig den hem från vår tomt i stugan, gles men fin skulle jag vilja beskriva den som. Jag hade visst inte så mycket pynt eller glitter så jag proppade den full med kulor på de späda grenarna. Det bästa med granen är stämningen och skenet när allt annat är släckt.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gles men fin

  1. elin skriver:

    Ja nog ärä mysigt alltid! 🙂

  2. Vicky skriver:

    vilka fina julkulor.

  3. Förr jagade jag jämt tjocka och täta granar (Disney-like), men nu mer tycker jag att det är riktigt fint med glesa granar och ibland skalar jag av grenarna till mitten av stammen så det ser ut som en tall :)….men i år, vit fakegran…ingen allergi på det. Vad är det för fint som hänger bakom granen? och sen var det väl förväl att du hittade mina kommentarer…du kanske trodde jag blivit sjuk, åkt på lång resa eller rent utav övergett dig, vilket jag aldrig skulle göra…bara så du vet…och god jul på det finaste Pricken (får man får ju kalla dig för det har du sagt:)

    • Emma Axelsson skriver:

      Ja ni har himla fin allergifri gran som man blir glad av! Det som hänger bakom min granen är tre affischer med motiv av Beata bouch, hennes examensarbete från typ Konstfack som hon låtit trycka upp om jag inte minns fel. Ja verkligen, det var väl förväl att jag hittade dina kommentarer! lite fundersam hade jag hunnit bli hihihi… ja Pricken, det får man absolut säga! God jul till dig Pippilotta-Jennie! KRam!

Kommentera

