Bokinköp

Nu har jag äntligen fått iväg en bokbeställning, att det alltid ska ta sån tid. Jag ångrar mig jämt i sista sekunden och blir snål typ ”den här kan jag låna på bibblan i stället”, fast sen så lånar jag den aldrig på bibblan. Nåväl, om ett par dagar kommer Liv Strömqvists ”Ja till liv”, Fanny Ambjörnssons ”Rosa, den farliga färgen”, en förlossningsbok samt en bok som (förhoppningsvis) tar upp en massa bra skit värt att veta om barns utveckling de första levnadsåren. Check!

Det här inlägget postades i Böcker. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bokinköp

  1. Elin skriver:

    Åh Fanny!! Var på en föreläsning av henne om boken (den farliga färgen rosa), skitbra!! Hon ä grym!

Kommentera

