Året 2011, en följetong (del 8)

Nu har jag landat i sängen, hemma igen. Gött. Det gick fint på slutseminariet.  Alla papper, uppgifter, rapporter och namnunderskrifter, fan och hans moster skall vara i sin ordning. Jag vill bara se ett inrapporterat godkänt (man kan inte få högre betyg) inom de närmsta veckorna så jag kan bocka av denna termin helt och fullt. Låt oss gå vidare till september månad, den månad då jag påbörjade den praktiktermin som nu är över!

September

Fin skörd från stugan, mest lök, sallad och bönor. Forsen var vild.Jag hittade ett nätt gäng kantareller längs vår väg.

Martin och Bobo tog igen sig på gräsmattan efter att ha grävt dike.I mitten av september fyllde jag 28 år och fick finfina presenter!

Mina två kompanjoner i septembersolen.Jag fick en beställning.

Det här inlägget postades i Reflektion. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Året 2011, en följetong (del 8)

  1. Vicky skriver:

    vilka underbara foton. älskar nina hemmingson alltså!

  2. Ola la la vilka fina bilder och grejer som du fått…Nina Hemmingsson, bara en sån sak…gillar bilden med texten stugvärme även om den är något vulgär i mina ögon, fniss. Kram

Kommentera

