Teckna

”Prisa gud! här kommer skatteåterbäringen!” (Robin Hood), nej men det jag vill säga är att det känns gött att jag påbörjat en teckning för första gången sedan typ november/början på december. Jag har liksom inte haft någon ork eller energi när jag kommit hem från praktiken. Tänk vad snabbt man tappar självförtroende, eller jag gör det i alla fall. Det kändes lite läbbigt att ta sig ann ett stort vitt papper. Men jag gjorde´t! (Efter kanske femte funderingen på om man trots allt inte skulle ta och teckna lite.) Heja mig. Jag bestämde mig för att det inte behövde bli det minsta bra eller storslaget på något sätt och vis, och det funkade för att få arslet ur vagnen.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Teckna

  1. Emma! Du har fått en BLOG AWARD av mig. Ett slags ‘spread the word’ för att uppmärksamma fina bloggar. Läs mer i mitt inlägg här: http://sakuradesu.blogg.se/2012/january/blog-award.html

    Hoppas att du sprider vidare och delar med dig av dina favoritbloggar. Kram!

  2. Emma Axelsson skriver:

    OH HURRA vad skoj! Vad fint det låter! Jag har ingen aning om vad blog award men Jag ska absolut läsa ditt inlägg så jag hajar lite mer! 😀 Yes, I shall sprida ordet! kram!

  3. gittilou skriver:

    hurra för emma och papper och penna! (oj jösses vad käckt rim). jag borde också greppa de där promarkerserna nån himla gång, jag är så konservativ och vanegris.

  4. Elin skriver:

    Heja heja!!!

  5. anita axelsson skriver:

    Bra Emma!

Kommentera

