Dramaten för 30 spänn

Nu när jag flåsar som en bulldog med luftvägsproblem så fort jag anstränger mig har det blivit lite töligt att bära matkassar. Men så hittade jag en Dramaten-väska för 30 spänn i helgen! Hädan efter blir det flåsfria promenader hem från matbutiken. (visst var den fin dessutom!)

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dramaten för 30 spänn

  1. Maria Friberg skriver:

    Tjoho vad fin! Jag fyndade min dramaten i somras på Erikshjälpen. 🙂 Min är grå/brun/vit rutig.

  2. Elin skriver:

    Görfin! Jag hade en likadan, en röd efter mormor men den gick tyvärr sönder så jag uppgraderade mig till en större med blommönster som tanterna på affärn ger kimplimanger åt 🙂 heja dramaten!!

  3. Halt en ny från IKEA, knallorange.. Din var superfin!

  4. Emma Axelsson skriver:

    Hihi det känns som jag har blivit medlem i en klubb! (nu när det visade sig att ni med har dramatens)

Kommentera

