Gårdagens inköp

Igår tog jag bussen till centrum för att införskaffa material till en babymobil, äntligen har jag bestämt mig för hur den ska se ut i stora drag. Det blir en mobil bestående av moln, sol, vattendroppar och eventuellt en fågel, allt i filt för att spara tid (det är ju fint också!). Jag hade tänkt att virka delarna först, men jag satsar på filt så kanske jag hinner med att virka ett gosedjur också. I julklapp fick jag presentkort på Panduro, ytterst passande för mobilmaterial-inköp!

Jag tog en sväng på Lagerhaus också, därifrån fick jag med mig två kökshanddukar, en gul med vita prickar och den svartvita som syns på alla foton.

Två nya exemplar av pennor jag använder mycket i mitt tecknade fick också följa med mig hem.Jag kunde inte hålla tassarna bort från de här sugrören i papper, sedan den dagen jag lade ögonen på likande sugrör från Klara Form på alla möjliga bloggar har jag haft ett starkt ha-begär. Onödigt med ack så tjusigt!

Det här inlägget postades i Prylar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gårdagens inköp

  1. gittilou skriver:

    spännande med mobilen!!!! och var köpte du sugrören?

    • Emma Axelsson skriver:

      hihi, ja jag har till och med gjort en skiss! Jo, haha jag kanske var lite otydlig, sugrören är också från lagerhaus! 😀

  2. .mariA skriver:

    http://komigensofie.blogg.se/ kolla in den bloggen kanske kan vara något för dig.

  3. anita axelsson skriver:

    Ska bli roligt att se mobilen, den kommer att bli såå fin.

  4. kollijox skriver:

    BRA köpt! + dricka saft med sugrör är fest!

Kommentera

