Teckning- Fågel

Här är fågelteckningen, nu är den klar!

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Teckning- Fågel

  1. gittilou skriver:

    den är fantastisk emma!! min favorit.

  2. Karin Bjurström skriver:

    Ååååhhh så fin!!

  3. hejregina skriver:

    Verkligen fin Emma, kul att få se på nära håll med 🙂

  4. Fredrik Säker skriver:

    Fy bubblan vilka fina detaljer du har i ditt teecknande.

  5. anita axelsson skriver:

    Såå fin Emma! Är det en ”riktig” fågel ? ( Som du vet så sträcker sig mina fågelkunskaper inte särskilt långt) Kramis!

  6. hejregina skriver:

    Svara på bara! 🙂
    Lånade dem av niotillfem..

  7. kollijox skriver:

    du ÄGER! emma, som mina barn säger…och jag tar efter eftersom jag inte vill verka så himla antik…DU ÄGER FETT!

  8. Elin skriver:

    Heja Axelsson, den är JÄTTEFIN!!

  9. linneafagertun skriver:

    Åh gud så fint! Går det på något vis att köpa illustrationer av dig? =)

Kommentera

