Till ungen min

Nu har jag gjort klart babymobilen till krabaten som sparkar omkring inne i magen. Det tog två veckor lite drygt från skiss till färdigt resultat. Jag får lov att erkänna att den blev hyfsat lik vad jag själv tänkt mig!

Klurigast var att fästa de olika delarna med varandra.Det krävde sina ”fan” och ”helvete” innan jag fick ordning på trådarna. Eftersom jag är dränerad på energi har  min strategi varit att jobba på den lite varje dag och så gav jag mig den på att få klart projektet, det var en mindre pärs, så tyvärr kommer jag inte ta upp beställningar (oj oj har går jag händelserna i förväg med mitt storhetsvansinne!) men jag berättar gärna hur jag gjort om det finns frågor. 

Nu ska den få vila en stund, innan mobilen kommer hängas upp ska vi montera ner en hylla, flytta tre garderober och montera ihop spjälsängen. Jag tror det kommer bli himla bra när allt är i ordning! Liksom -välkommen älskade unge!

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Till ungen min

  1. Elin I skriver:

    Åååh vad fin!! Fin fin fin! Kramar

  2. anita axelsson skriver:

    Så fin! Jag förstår att det krävdes en del tålamod att få den klar, den blir perfekt för den lilla krabaten. Kram.

  3. hejregina skriver:

    Vad fin den blev! Molnen är supersöta 🙂

  4. Elin skriver:

    Jättefint gjort Emma! Va duktig du är å ungen din lär garanterat älska den lika mkt!

  5. .mariA skriver:

    Jisses vad vackert.

  6. gittilou skriver:

    jag vill vara din unge och ligga å jollra under en sån fin mobil!!

  7. Harriet skriver:

    Oj, oj vilken fin och väljsydd mobil.

  8. Bra teckning skriver:

    haha jag vill också vara din unge 🙂 verkligen superfin 🙂 kram

  9. Emma Axelsson skriver:

    TACK TACK TACK var och en av er för värsta fina kommentaren! jag blir så tuppigt glad när jag får så mycket peppig feedback från er damer! Tack igen!

Kommentera

