Spillevinken Sigge


Idag fick jag besök av den här lilla spillevinken och mamma. Sigge är mycket lättare att fota än Bobo, kamerans inställningar som jag rattar runt på hajar liksom Sigge och typ ”aha där har vi ett ansikte” till skillnad från Bobo som är himla svårtfotad eftersom hans päls är svart (antar jag?) Bobo blir allt som oftast bara en jämnsvart boll om jag försöker fota honom inomhus. Eller så är det bara mina bristande tekniska kunskaper som avslöjas när jag försöker föreviga honom haha… Kanske har ni något bra trix/råd?

Det här inlägget postades i Samkväm, Vår hund Bobo. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Spillevinken Sigge

  1. Finfin Sigge!
    Hmm.. ja det kan vara svårt det där, men kanske om du försöker att överexponera lite.

Kommentera

