Pampigt rosa fluff

Har jag nämnt det här med att jag älskar moln, mjo, jag tror nog allt att jag har det va. De här helt mind blowinga molnen täckte himlen en kväll för någon vecka sedan. Vi var ute på tur med Bobo, ju närmre vi kom lägenheten desto snabbare började jag gå.Skulle jag ha en chans att föreviga fluffet fanns ingen tid att förlora. Jag travade på in i lägenheten efter kameran fort som fan  och tog hissen upp på takterassen (den är inte fancy för fem öre så få inga idéer). 

Så förbannat magnifikt! På några få minuter var hela spektaklet över…

…och jag var riktigt nöjd över att ha hetsat hem och upp på terassen.

Det här inlägget postades i Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pampigt rosa fluff

  1. Elin skriver:

    Väl värt hemhets! 🙂

Kommentera

