The lovestory continues

När Martin och Magnus (+ sovande Tove) satte sig vid ett café för att en sista gång gå igenom sin första föreläsning häromdagen tog jag en kort promenad på egen hand. Behöver jag säga att det var alla tiders? Jag hoppas vi kommer tillbaka till Visby/Gotland inom en snar sommarframtid på en traditionell semester. Nu är vi ju här huvudsakligen för att Martin ska jobba. Men vi hinner allt med lite upptäcktsfärder. Jag får inte nog av solnedgångarna. De sätter mig i trans. Dra mig baklänges vad vackra de är. Här om kvällen  träffade jag på den här sticksiga och fina lilla krabaten när jag kom ”hem” från solnedgången.

Det här inlägget postades i Samkväm, Växtlighet och väderfenomen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till The lovestory continues

  1. Sabina skriver:

    haha älskade bilden på hunden som lukta på fårskinn

    • Emma Axelsson skriver:

      haha ja! Det såg så skoj ut för ägaren stod vid ett annat stånd och kolla, så stod hunden vid fårskinnen med utdraget koppel! 😀

Kommentera

