Teckning: Kamrater i regnet

Den här teckningen gjorde jag klart igår kväll. Jag hade inte någon färdig idé när jag började förutom att jag ville teckna djur. Det är roligt att bygga en illustration allt eftersom, om ni fattar vad jag menar. Gött med fredag by the way! Jag och mamma planerar en loppistur bara hon och jag i helgen, roligt!

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Teckning: Kamrater i regnet

  1. Oh, så underbart sorgsen och fin! Vad tar du för en A4 illustration? Kram

  2. Emma Axelsson skriver:

    Tack vad glad jag blir att höra det! Jadu, jag ska fiffilura på det hela prismässigt (det är ju så in i norden svårt!) , min förhoppning är att göra ett gäng teckningar på sikt och sedan se om andra kan tänkas vara intresserad av köpa eller om jag ska låta tycka upp ett par ex av några teckningar. Jag vet inte riktigt. Hur och när beror liksom på vad för tid jag har till det hela. Har precis köpt ett A4-block 🙂

Kommentera

