Pandaflickorna

Nu är den senaste teckningen klar! Jag har ritat på den under ganska så lång tid, säkert en månad eller så, lite då och då på kvällarna. Det är alltid lite svårt att bestämma sig för när man jag klar, eller hur? Men nu är jag det. Ska blir skoj att påbörja något nytt!

Edit: Jag kände mig tvungen att fota om teckningen, rackarns vad svårt det är att fota teckningar i kasst ljus alltså. Nu när det blir mörkt  ute snabbt hinner man liksom inte utnyttja dagsljuset heller. Färgåtergivningen är inte tipptopp nu heller men närmre de faktiska färgerna.

Det här inlägget postades i Gjort för hand. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Pandaflickorna

  1. Fredrik Säker skriver:

    Gör fin!
    för att underlätta fotningen köp en tempererad lampa som är 5000k, dom ska vara neutrala i ljuset, varken varma eller kalla.

  2. anita axelsson skriver:

    Jättefina! Och jag gillar skarpt att du gör så fina detaljer på alla teckningar 🙂

  3. Maria Friberg skriver:

    Toppen fint! Det blir kul att ha utställning tillsammans med dig! :))

    • Emma Axelsson skriver:

      Tack ska du ha! Ja jag ser fram emot utställningen tillsammans med dig med 😀 Håller tummarna stenhårt för att vi får igenom vår ansökan 😀

  4. elin skriver:

    du är så begåvad axelsson! och när ska du börja sälja prints? jag skulle köpa halva lagret 😀

    • Emma Axelsson skriver:

      Tack som faen Elin vad glad jag blir ska du veta! 😀 Ja precis det är ju det där, jag får nog lov att säga att det blir under nästa år som printeriet kommer komma igång. KRAM

Kommentera

