Dagsarkiv: 10 maj, 2011

Vinnaren är…

Bobo har valt Johanna som bloggar på http://sakuradesu.blogg.se/index.html som vinnaren av den rosa krabaten! Gratulerar! Om du mailar mig din adress på FB så ska jag se till att din nya kompis dyker upp! Detta var så skoj att jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Gjort för hand | 6 kommentarer

Cinnamonroll will perk you up!

Aww yeah, nu har mina extremt kawaii klistermärken med figuren Cinamonroll kommit. Ja trodde att jag köpte sådana vanliga ark med stickers, men spana in storleken på det arket jag har i handen. Vad jag fick var alltså ”glow in … Fortsätt läsa

Publicerat i Prylar | 5 kommentarer

Elins kaniner är fabulösa!

Är du lite trumpen? Då vet jag något som kan muntra upp! Elins kanin Gördis är en hejare på att sortera pennor vilket Elin har dokumenterat och du kan ta del av här. Det är lika skoj varje gång I … Fortsätt läsa

Publicerat i Animaler | 2 kommentarer

Kaffi

Oh my oh my vad gott det luktar när man öppnar ett kaffepaket. Helt crazy, jag bara står och sniffar och sniffar i luften. Det är allt någe alldeles särskilt det, den goa doften som man möter, eller hur! 

Publicerat i Smick smack | 3 kommentarer

Dagens ord

Kalasbyxa

Publicerat i Dagens ord | Lämna en kommentar